Regulamin dla usługi „dieta niskohistaminowa”

1. Zasady ogólne

 

1.1. Z Usług mogą korzystać jedynie pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające miejsce zamieszkania na terenie Polski, będące konsumentami w rozumieniu art. 221 z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.; dalej: „Usługobiorcy”).

1.2. Warunkiem skorzystania z Usług jest udzielenie zgody na otrzymywanie wiadomości mailowych z ofertą handlową Miralex.

1.3. Usługobiorca, który skorzystał z Usługi pobrania jadłospisu zobowiązuje się do niesprzedawania otrzymanego jadłospisu. W przypadku dokonania przez Usługobiorcę sprzedaży, Miralex zastrzega sobie prawo do dochodzenia od takiego Usługobiorcy zapłaty kwoty stanowiącej równowartość korzyści, jaką Usługobiorca ten uzyskał w związku ze skorzystaniem z Usługi.

1.4. Niedozwolone jest korzystanie z Serwisu do celów sprzecznych z prawem lub niezgodnych z Regulaminem. W szczególności, zabronione jest przekazywanie poprzez formularz dostępny w Serwisie treści bezprawnych.

 

2. Zasady korzystania z Usługi zamawiania jadłospisu

 

2.1. Usługobiorca w ramach Usługi zamawiania próbek otrzymuje od Miralex darmowy jadłospis diety niskohistaminowej.

2.2. Dla skorzystania z Usługi zamawiania jadłospisu konieczne jest wypełnienie formularza rejestracyjnego znajdującego się pod adresem serwisu poprzez podanie następujących danych:

a) imię i nazwisko;

b) adres e-mail;

2.3. Podanie danych jest konieczne dla skorzystania z Usługi zamawiania jadłospisu.

2.4. Usługobiorca powinien również potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem poprzez zaznaczenie odpowiedniego okna wyboru.

2.5. Po prawidłowym wypełnieniu formularza, Miralex przekaże Usługobiorcy, na podany przez niego adres e-mail, wiadomość zwrotną zawierający jadłospis. Umowa na Usługę pobrania jadłospisu zostaje zawarta w momencie otrzymania maila potwierdzającego.

2.6. Miralex nie przewiduje zamiany jadłospisu na inny produkt, ani otrzymania przez Usługobiorcę ekwiwalentu pieniężnego.

2.7. Miralex wysyła jadłospis wyłącznie pod istniejące adresy e-mail.

2.8. Miralex nie bierze odpowiedzialności za treści przekazane w jadłospisie. Każdorazowo przed zastosowaniem jadłospisu należy skonsultować się ze specjalistą.

 

3. Konsumenckie prawo do odstąpienia od umowy

 

3.1. Usługobiorca może odstąpić od umów na Usługi w terminie 14 dni od ich zawarcia.

3.2. Odstąpienia od umowy Usługobiorca dokonuje przez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy na piśmie lub drogą elektroniczną na adres Miralex.

 

4. Reklamacje

 

4.1. Usługobiorca może zgłaszać reklamacje związane z Usługami na adres mailowy Miralex: bok@daopro.pl.

4.2. Reklamacja powinna zawierać:

a) imię, nazwisko,

b) adres email,

c) dokładny opis i powód reklamacji

d) żądanie osoby składającej reklamację.

4.3. Usługobiorca składający reklamację zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia jego reklamacji za pośrednictwem emaila wysłanego na adres e-mail Usługobiorcy składającego reklamację podany w reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji przez Miralex. Brak udzielenia odpowiedzi w terminie 30 dni jest równoznaczny z uznaniem reklamacji.

 

5. Warunki techniczne

 

5.1. Techniczne warunki korzystania z Serwisu mają znaczenie dla jego prawidłowego funkcjonowania.

5.2. Dostęp i korzystanie z Serwisu możliwe jest dla Usługobiorcy:

a) korzystającego z komputera z dostępem do internetu oprzepustowości łącza co najmniej 512 kilobitów/s;

b) korzystającego z urządzenia mobilnego

c) z zainstalowaną jedną z poniższych przeglądarek z włączoną obsługą JavaScript: (i) Microsoft Internet Explorer 8.0 lub nowszej wersji (ii) Mozilla Firefox w wersji 17.0.9 lub nowszej wersji (iii) Opera 15 lub nowszej wersji (iv) Google Chrome 30 lub nowszej wersji (v) Apple Safari

5.1. lub nowszej wersji.

5.3. Warunkiem skorzystania z niektórych funkcjonalności w Serwisie musi być ponadto posiadanie przez Usługobiorcę skrzynki e-mail, o czym Usługobiorca będzie poinformowany przed skorzystaniem z takiej funkcjonalności.

 

6. Postanowienia końcowe

 

6.1. Zasady przetwarzania danych osobowych Usługobiorców znajdują się w polityce prywatności pod adresem: https://nietolerancjahistaminy.pl/polityka-prywatnosci/

6.2. Usługobiorca może korzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej umożliwiającej składanie reklamacji i dochodzenie roszczeń związanych ze wskazaną Umową, która to platforma ODR Unii Europejskiej znajduje się na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

6.3. Miralex zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Aktualnie obowiązujący Regulamin jest każdorazowo dostępny na stronie Serwisu.

6.4. Zmiana Regulaminu nie będzie naruszała praw Usługobiorców związanych z Usługami, z których już skorzystali.

6.5. Regulamin dostępny jest w wersji elektronicznej do nieodpłatnego pobrania na urządzenie końcowe Usługobiorcy w Serwisie.