Regulamin dla usługi „dieta niskohistaminowa”
1. Zasady ogólne
1.1. Z Usług mogą korzystać jedynie pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające miejsce zamieszkania na terenie Polski, będące konsumentami w rozumieniu art. 221 z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.; dalej: „Usługobiorcy”).
1.2. Warunkiem skorzystania z Usług jest udzielenie zgody na otrzymywanie wiadomości mailowych z ofertą handlową Miralex.
1.3. Usługobiorca, który skorzystał z Usługi pobrania jadłospisu zobowiązuje się do niesprzedawania otrzymanego jadłospisu. W przypadku dokonania przez Usługobiorcę sprzedaży, Miralex zastrzega sobie prawo do dochodzenia od takiego Usługobiorcy zapłaty kwoty stanowiącej równowartość korzyści, jaką Usługobiorca ten uzyskał w związku ze skorzystaniem z Usługi.
1.4. Niedozwolone jest korzystanie z Serwisu do celów sprzecznych z prawem lub niezgodnych z Regulaminem. W szczególności, zabronione jest przekazywanie poprzez formularz dostępny w Serwisie treści bezprawnych.
2. Zasady korzystania z Usługi zamawiania jadłospisu
2.1. Usługobiorca w ramach Usługi zamawiania próbek otrzymuje od Miralex darmowy jadłospis diety niskohistaminowej.
2.2. Dla skorzystania z Usługi zamawiania jadłospisu konieczne jest wypełnienie formularza rejestracyjnego znajdującego się pod adresem serwisu poprzez podanie następujących danych:
a) imię i nazwisko;
b) adres e-mail;
2.3. Podanie danych jest konieczne dla skorzystania z Usługi zamawiania jadłospisu.
2.4. Usługobiorca powinien również potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem poprzez zaznaczenie odpowiedniego okna wyboru.
2.5. Po prawidłowym wypełnieniu formularza, Miralex przekaże Usługobiorcy, na podany przez niego adres e-mail, wiadomość zwrotną zawierający jadłospis. Umowa na Usługę pobrania jadłospisu zostaje zawarta w momencie otrzymania maila potwierdzającego.
2.6. Miralex nie przewiduje zamiany jadłospisu na inny produkt, ani otrzymania przez Usługobiorcę ekwiwalentu pieniężnego.
2.7. Miralex wysyła jadłospis wyłącznie pod istniejące adresy e-mail.
2.8. Miralex nie bierze odpowiedzialności za treści przekazane w jadłospisie. Każdorazowo przed zastosowaniem jadłospisu należy skonsultować się ze specjalistą.
3. Konsumenckie prawo do odstąpienia od umowy
3.1. Usługobiorca może odstąpić od umów na Usługi w terminie 14 dni od ich zawarcia.
3.2. Odstąpienia od umowy Usługobiorca dokonuje przez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy na piśmie lub drogą elektroniczną na adres Miralex.
4. Reklamacje
4.1. Usługobiorca może zgłaszać reklamacje związane z Usługami na adres mailowy Miralex: bok@daopro.pl.
4.2. Reklamacja powinna zawierać:
a) imię, nazwisko,
b) adres email,
c) dokładny opis i powód reklamacji
d) żądanie osoby składającej reklamację.
4.3. Usługobiorca składający reklamację zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia jego reklamacji za pośrednictwem emaila wysłanego na adres e-mail Usługobiorcy składającego reklamację podany w reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji przez Miralex. Brak udzielenia odpowiedzi w terminie 30 dni jest równoznaczny z uznaniem reklamacji.
5. Warunki techniczne
5.1. Techniczne warunki korzystania z Serwisu mają znaczenie dla jego prawidłowego funkcjonowania.
5.2. Dostęp i korzystanie z Serwisu możliwe jest dla Usługobiorcy:
a) korzystającego z komputera z dostępem do internetu oprzepustowości łącza co najmniej 512 kilobitów/s;
b) korzystającego z urządzenia mobilnego
c) z zainstalowaną jedną z poniższych przeglądarek z włączoną obsługą JavaScript: (i) Microsoft Internet Explorer 8.0 lub nowszej wersji (ii) Mozilla Firefox w wersji 17.0.9 lub nowszej wersji (iii) Opera 15 lub nowszej wersji (iv) Google Chrome 30 lub nowszej wersji (v) Apple Safari
5.1. lub nowszej wersji.
5.3. Warunkiem skorzystania z niektórych funkcjonalności w Serwisie musi być ponadto posiadanie przez Usługobiorcę skrzynki e-mail, o czym Usługobiorca będzie poinformowany przed skorzystaniem z takiej funkcjonalności.
6. Postanowienia końcowe
6.1. Zasady przetwarzania danych osobowych Usługobiorców znajdują się w polityce prywatności pod adresem: https://nietolerancjahistaminy.pl/polityka-prywatnosci/
6.2. Usługobiorca może korzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej umożliwiającej składanie reklamacji i dochodzenie roszczeń związanych ze wskazaną Umową, która to platforma ODR Unii Europejskiej znajduje się na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
6.3. Miralex zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Aktualnie obowiązujący Regulamin jest każdorazowo dostępny na stronie Serwisu.
6.4. Zmiana Regulaminu nie będzie naruszała praw Usługobiorców związanych z Usługami, z których już skorzystali.
6.5. Regulamin dostępny jest w wersji elektronicznej do nieodpłatnego pobrania na urządzenie końcowe Usługobiorcy w Serwisie.